Omstandigheden zijn exact hetzelfde. Of ds cayenne of de jalapeno is hier erg lui...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
stan schreef:Hoi je hebt 2 verschillende soorten staan dus kunnen dat verschillende momenten zijn dat die gaan kiemen. Je hebt soorten die zich in een paar dagen laten zien en soorten waarbij je echt heel veel geduld moet hebben. Er gaat op je foto's te zien helemaal niets maar dan ook niets fout. Dus geduld is een schone-zaak. Het komt echt wel goed.
Sebastian schreef:Geduld is niet mijn sterkste punt helaas...
goosman schreef:Kan dus best zo zijn dat een deel van je Jalapeno's harder gaat dan een ander deel van je Jalapeno's.
Ok. Dus eerst stapsgewijs laten wennen aan de open lucht. Check!Erny schreef:Was je van plan meerdere planten in 1 pot te zetten gezien ze op een kluitje staan?
Zelf zaai ik ze in potgrond (met een laagje vermiculliet) en verplant ze dan ook steeds weer in (Fleurella) potgrond.
Hier zit steeds voor een week of 4 meststof in zodat ze dat steeds na het verpotten weer tot hun beschikking hebben. Eerst in P6 en dan naar P9 en dan steeds een groter potmaatje.
Zou, in jouw geval, daar nu mee beginnen, jouw zaaimedium lijkt voedingsloos te zijn.
Keer terug naar Zaaien en jonge planten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast