Tasty Peppers

Re: Tasty Peppers

Berichtdoor itoero » vr feb 13, 2015 5:40 pm

Mijn complimenten!
Er zijn veel interessante soorten te vinden en de bestel/betaalwijze is heel klantvriendelijk.
Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
itoero

Has thanked: 175 times
Been thanked: 277 times

Berichtdoor meatfreak » vr feb 13, 2015 8:49 pm

Pfeffer schreef:Aanrader de zaak van meat, fijne prijzen en goede kiempercentages. Dit jaar weer een opkomst van ~90% bij annuums en chinenses, ook snelkiemend wat een teken is van verse zaden. Ook heb ik tot nu toe nog geen onbedoelde kruisingen wat bij andere zaken helaas vaak een probleem was :(

vpostbode schreef:Heb ook een bestelling geplaatst ziet er puik uit
grtz
Erwin

itoero schreef:Mijn complimenten!
Er zijn veel interessante soorten te vinden en de bestel/betaalwijze is heel klantvriendelijk.

Bedankt voor de support!
meatfreak

Has thanked: 1286 times
Been thanked: 1127 times

Berichtdoor stoutje » di jan 26, 2016 12:59 pm

"De provider heft deze website gesloten" ?????
Heb zondag nog een bestelling geplaatst , wilde nog wat bij bestellen krijg ik deze melding....
stoutje

Has thanked: 237 times
Been thanked: 86 times

Berichtdoor meatfreak » di jan 26, 2016 7:34 pm

stoutje schreef:"De provider heft deze website gesloten" ?????
Heb zondag nog een bestelling geplaatst , wilde nog wat bij bestellen krijg ik deze melding....

Ik had een tijd terug al besloten om er mee te gaan stoppen, de verkoop van zaden. Planning was om dit eind April te doen echter de provider had andere plannen en gooide deze dus gisteren gewoon doodleuk dicht. Verhaal halen, in discussie gaan met de provider kan maar heb geen zin om daar energie in te steken. Iedereen bedankt voor de steun over de jaren.

Ik zal gewoon nog blijven kweken, enkel minder grootschalig en wat ik echt leuk vind. Dat zijn namelijk mijn kruisingen. Uiteindelijke doel is als deze gereed/stabiel zijn deze vrij te geven aan de mensen in de peper wereld. En vooral niet dat ze maar door enkele worden verkocht voor een hoge prijs. Voorlopig is dat nog ter sprake want de meeste zijn nog verre van stabiel :lol:
meatfreak

Berichtdoor Hampie » wo jan 27, 2016 12:32 am

Dit vind ik erg jammer om te horen meatfreak! Als ik zo de Internationale peperfora zo af en toe lees, dan heb je een grote schare aan tevreden klanten opgebouwd in de laatste jaren. De complimenten richting jou zijn niet van de lucht.
Met name ook door de keuze in velerlei jalapeño soorten ben je wereldberoemd.
Nogmaals, jammer dat je gaat stoppen en ik wens je veel succes met de afronding van alles.
PS.
Misschien houd je nu iets meer tijd over om hier te posten op dit forum.
Mvg.
Hampie
Hampie

Has thanked: 2121 times
Been thanked: 1241 times

Berichtdoor donaldk » vr jan 29, 2016 2:23 am

Zaden oogsten is altijd veel werk en Meatfreak was niet echt duur, dus veel zal het per uur niet opleveren en als de oogst dan een jaar tegenvalt zoals dit jaar verlies je ongetwijfeld enthousiasme. Desondanks toch jammer, Meatfreak was echt een spil tussen de Nederlandse en de Wereldwijde scene. Veel success met je kruisingen Meatfreak.
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 534 times

Berichtdoor meatfreak » vr jan 29, 2016 11:54 pm

Hampie schreef:Dit vind ik erg jammer om te horen meatfreak! Als ik zo de Internationale peperfora zo af en toe lees, dan heb je een grote schare aan tevreden klanten opgebouwd in de laatste jaren. De complimenten richting jou zijn niet van de lucht.
Met name ook door de keuze in velerlei jalapeño soorten ben je wereldberoemd.
Nogmaals, jammer dat je gaat stoppen en ik wens je veel succes met de afronding van alles.
PS.
Misschien houd je nu iets meer tijd over om hier te posten op dit forum.
Mvg.
Hampie

Gelukkig wel want dat was uiteindelijk ook wel mijn bedoeling dat iedereen gewoon tevreden is met hetgeen men had gekocht. Zelf las ik nog al eens verhalen die een stuk minder positief waren (over andere verkopers). In elk geval jij ook bedankt. Stoppen met kweken zal ik zeker niet doen maar dit seizoen zal ik nog weinig kunnen onthullen. Hoop over een paar jaar een mooie soorten toe te kunnen voegen aan de al zo grote hoeveelheid soorten. Jalapeno's zal ik zeker ook blijven kweken, kan wel zeggen dat ik momenteel zelf soorten aan het uitkweken ben.

donaldk schreef:Zaden oogsten is altijd veel werk en Meatfreak was niet echt duur, dus veel zal het per uur niet opleveren en als de oogst dan een jaar tegenvalt zoals dit jaar verlies je ongetwijfeld enthousiasme. Desondanks toch jammer, Meatfreak was echt een spil tussen de Nederlandse en de Wereldwijde scene. Veel success met je kruisingen Meatfreak.

Had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden, donaldk. Het was een combinatie van factoren maar deze speelde uiteraard mee.
meatfreak

Berichtdoor Anchillique » za jan 30, 2016 7:56 pm

dan heb je weer tijd voor de echte leuke dingen :lol:
hopen je op het forum toch wel zeker veel te zien
Anchillique

Has thanked: 152 times
Been thanked: 855 times

Berichtdoor meatfreak » ma feb 01, 2016 2:23 pm

Anchillique schreef:dan heb je weer tijd voor de echte leuke dingen :lol:
hopen je op het forum toch wel zeker veel te zien

Zullen het zien, Q, voorlopig wordt er hier nog niet gezaaid :mrgreen:
meatfreak

Berichtdoor Victorus » di feb 02, 2016 10:26 am

Ik neem aan dat je niet stopt met het kweken van pepers. Kan je de zaadhandel niet aan iemand anders overdoen? Je geeft die iemand elk jaar een aantal rijpe pepers en je opvolger haalt de zaden er uit, droogt ze en runt de webshop. Een prima activiteit voor voor iemand die veel tijd heeft zoals een gepensioneerde. Ik vind het zonde dat je mooie aanbod verloren zou gaan. (Smilies "zucht")

Zijn er liefhebbers die het eventueel over zouden willen nemen?
Victorus

Has thanked: 5 times
Been thanked: 97 times

VorigeVolgende

Keer terug naar Links