Tasty Peppers

Re: Tasty Peppers

Berichtdoor meatfreak » di feb 02, 2016 2:42 pm

Victorus schreef:Ik neem aan dat je niet stopt met het kweken van pepers. Kan je de zaadhandel niet aan iemand anders overdoen? Je geeft die iemand elk jaar een aantal rijpe pepers en je opvolger haalt de zaden er uit, droogt ze en runt de webshop. Een prima activiteit voor voor iemand die veel tijd heeft zoals een gepensioneerde. Ik vind het zonde dat je mooie aanbod verloren zou gaan. (Smilies "zucht")

Zijn er liefhebbers die het eventueel over zouden willen nemen?

Nee, stoppen met kweken doe ik inderdaad niet. Er zijn een aantal geïnteresseerde die mijn gehele stock willen overnemen, echter willen ze er alleen niet hetgeen betalen wat ik ervoor wil :P Aangezien mijn voorraad ruim 2.5kg aan zaadjes bij elkaar is 8-) Verloren gaat het niet want ik hou voor mezelf natuurlijk ook nog een voorraad, alleen niet openbaar te koop.
meatfreak

Has thanked: 1286 times
Been thanked: 1127 times

Berichtdoor Wouter K » wo feb 03, 2016 12:30 am

Dag Meatfreak

Heel spijtig om te horen dat je webshop vroegtijdig van het web ging, al denk ik dat jij wel blij bent dat je nu al iets vroeger wat meer tijd voor andere zaken kan maken.

Zelf heb ik nog nooit zaadjes van jou gekocht maar ik heb wel enkele soorten kunnen uitkweken die ik via J&J kon bemachtigen. Ook volg(de?) ik jou op FB , de Bubblegum soorten zijn echt geniaal en dat is dan nog maar een van de leuke verwezenlijkingen. Bovenop de unieke pepers bleken de planten ook steeds goede dragers en dat zien we allemaal graag natuurlijk :twisted:

Ik ben al benieuwd welke leuke kruisingen jij nog zal toevoegen aan de enorme waslijst aan pepers die reeds bestaan maar ik ben er zeker van dat je de hoge verwachtingen van velen ruimschoots zal inlossen. Zowel hier op het forum als op de vele andere fora, vlamingen, nederlanders en amerikanen is iedereen steeds zeer tevreden van de kwaliteit waar jij naar streeft en dan ook weet te leveren. Het lijkt me sterk dat dit bij de kruisingen in de toekomst anders zou zijn.

Het is mooi om te zien dat je jou zal gaan toespitsen op datgene wat jij het leukste vind.

Bij deze dan ook alvast heel veel succes maar vooral enorm veel plezier gewenst!
Wouter K

Has thanked: 816 times
Been thanked: 425 times

Berichtdoor jan+jocactus » do feb 04, 2016 9:59 am

Victorus schreef: Een prima activiteit voor voor iemand die veel tijd heeft zoals een gepensioneerde.

Victorus, jong toch?!? Een gepensionneerde... veel tijd???? :shock:
Zeg dat maar nooit als Joke het hoort!!!!!! :twisted:
jan+jocactus

Has thanked: 3256 times
Been thanked: 1723 times

Berichtdoor jan+jocactus » do feb 04, 2016 10:04 am

Hey Meat, we wisten het; maar dan toch zo onverwacht? Geen goed nieuws voor de liefhebberij in de lage landen, maar tevens internationaal ga je gemist worden.
jan+jocactus

Has thanked: 3256 times
Been thanked: 1723 times

Berichtdoor thezappa » do feb 04, 2016 9:57 pm

hey meat ,

heb je een pb gestuurd

:lol:
thezappa

Has thanked: 26 times
Been thanked: 184 times

Berichtdoor meatfreak » vr feb 05, 2016 12:57 am

Wouter K schreef:Dag Meatfreak

Heel spijtig om te horen dat je webshop vroegtijdig van het web ging, al denk ik dat jij wel blij bent dat je nu al iets vroeger wat meer tijd voor andere zaken kan maken.

Zelf heb ik nog nooit zaadjes van jou gekocht maar ik heb wel enkele soorten kunnen uitkweken die ik via J&J kon bemachtigen. Ook volg(de?) ik jou op FB , de Bubblegum soorten zijn echt geniaal en dat is dan nog maar een van de leuke verwezenlijkingen. Bovenop de unieke pepers bleken de planten ook steeds goede dragers en dat zien we allemaal graag natuurlijk :twisted:

Ik ben al benieuwd welke leuke kruisingen jij nog zal toevoegen aan de enorme waslijst aan pepers die reeds bestaan maar ik ben er zeker van dat je de hoge verwachtingen van velen ruimschoots zal inlossen. Zowel hier op het forum als op de vele andere fora, vlamingen, nederlanders en amerikanen is iedereen steeds zeer tevreden van de kwaliteit waar jij naar streeft en dan ook weet te leveren. Het lijkt me sterk dat dit bij de kruisingen in de toekomst anders zou zijn.

Het is mooi om te zien dat je jou zal gaan toespitsen op datgene wat jij het leukste vind.

Bij deze dan ook alvast heel veel succes maar vooral enorm veel plezier gewenst!

Bedankt voor de mooie woorden, Wouter :) Momenteel nog de laatste zaken aan het afronden en zal inderdaad een verluchting zijn als dat rond is. Het is in elk geval fijn dat iedereen tevreden met hetgeen hij had gekocht, dat was immers de insteek, volle tevredenheid. Uiteraard kiemt niet alles 100% en zijn bv die Bubblegum soorten wat lastigere klanten zoals Jan dat zou zeggen :mrgreen: Ik zal dit seizoen al voorzichtig wat laten zien maar wil nog niet iedereen enthousiast maken met iets wat ik nog voorlopig niet ga delen. Wel kan ik me nu ook meer toespitsen op de rest van de tuin, groentes en fruit. Voorzien van de familie, mijn kinderen dit leren is erg leuk. Ook zijn ze daardoor veel meer betrokken bij wat ze eten en eten ze sneller dingen die ze normaal niet zouden eten.

jan+jocactus schreef:Hey Meat, we wisten het; maar dan toch zo onverwacht? Geen goed nieuws voor de liefhebberij in de lage landen, maar tevens internationaal ga je gemist worden.

Ja, Jan ging toch opeens wat rapper dan verwacht. Provider zat/zit vervelend te doen en toen ie offline ging had ik eigenlijk geen zin meer om veel moeite te gaan doen om hem voor die paar maanden nog terug online te krijgen. Geruild worden kan altijd natuurlijk al heb ik wel alles wat ik zoek :lol:
meatfreak

Has thanked: 1286 times
Been thanked: 1127 times

Vorige

Keer terug naar Links