Youri's Oefenrondje 2013

Re: Youri's Oefenrondje 2013

Berichtdoor ThaReaper » ma okt 14, 2013 4:37 pm

Billie schreef:
Ulbe schreef:Heb je bij een chinense X annuum niet een grote kans op steriele zaden?

Normaal gezien niet nee ;)
Afbeelding

Ah kijk aan deze is heel wat duidelijker als het overzicht wat ik meestal krijg met die F1 hybrides e.d.
Alweer bedankt Billie!! :mrgreen: :b

Bij mij is de gekte weer van voor af aan begonnen, ik betrap me er alweer een aantal keer per dag op dat ik in de propagator aan het zoeken ben naar iets groens ook al weet ik dat het veel te vroeg is 8-)
Ze hebben een klein dopje afgezwakte A+B gekregen in de potgrond dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik wat zie.
Seizoen 2013: Klik hier!

Seizoen 2014: Klik hier!
ThaReaper

Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Youri's Oefenrondje 2013

Berichtdoor ThaReaper » ma okt 28, 2013 11:46 pm

Eergisteren is de eerste Jalapeno El Jefe boven de grond gekomen en hij staat nu mooi met zijn kiemblaadjes naar boven.
Ook bij de Habanero Peach lijkt er leven te zijn maar dat kan ook het zaadje zijn wat ik tussen de potgrond zie.

El Jefe nr. 2 en de Brainstrain laten nog op zich wachten maar had zo snel eigenlijk nog geen resultaten verwacht.
Het begint hier alweer goed te kriebelen en kan bijna niet wachten tot januari om de hele boel te zaaien! :roll: :lol:

Foto's willen helaas niet lukken door de kap maar deze volgen als ik de eerste keer water geef. ;)

Edit: Zojuist ook de potten voor mijn Bonchi project aangeschaft. Pot 1 en Pot 2.
Wist niet hoe groot de pot moest zijn dus heb 2 verschillende maten gehaald, een kennis hier uit het dorp kweekt zelf Bonsais en hij vertelde me dat de grootte van de kruin niet groter wordt als de pot echter heb ik hier al aardige planten in een plastic beker zien groeien, iemand die mij daar wellicht meer over kan vertellen?

Voor nu is het afwachten en toekijken :mrgreen:
Seizoen 2013: Klik hier!

Seizoen 2014: Klik hier!
ThaReaper

Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Vorige

Keer terug naar Kweekseizoen 2013