Billie schreef:Mooie oogst. Wat ben je met al die pepers van plan?
meatfreak schreef:Mooie oogst, Tim. Zie dat die Jalapeno Early bij jou ook zo klein zn geworden, matige strain dus
@ Q als ik het goed zie zijn dat Arbibi Gusano?
Anchillique schreef:thanks meat, geen wonder dat ik die leuk vind, die ga ik dit jaar ook voor het eerst kweken.![]()
zouden ze dan eigenlijk niet groter en kronkeliger behoren te zijn?
Q
timm schreef:Billie schreef:Mooie oogst. Wat ben je met al die pepers van plan?
Dank je.Liggen op het moment in de vriezer.Het meeste zal in verloop van tijd sambal worden.De rest in het eten verdwijnen.meatfreak schreef:Mooie oogst, Tim. Zie dat die Jalapeno Early bij jou ook zo klein zn geworden, matige strain dus
@ Q als ik het goed zie zijn dat Arbibi Gusano?
Dank je.Zijn inderdaad Aribibi Gusano.Erg lekker pepertje.KloptZou goed kunnen zijn dat ik die van jou heb.Ik vond de Numex Pinata(ook van jou) trouwens ook lekkerder,al was hij geloof ik niet helemaal wat een Numex Pinata normaal hoort te zijn.Je ziet ze op de bovenste foto,links.
Anchillique schreef:thanks meat, geen wonder dat ik die leuk vind, die ga ik dit jaar ook voor het eerst kweken.![]()
zouden ze dan eigenlijk niet groter en kronkeliger behoren te zijn?
Q
Heel verstandig,want heel erg lekker.Klopt ze zijn wat klein uitgevallen,al liggen er wat grotere tussen.Heel groot worden ze ook niet dacht ik.Kronkeliger zou ik niet durven zeggen.Plant staat wel rustig binnen nu.Volgend jaar hopelijk wat grotere en meer pepers.
timm schreef:Ik denk niet dat je ze verwisseld hebt,aangezien ze er behoorlijk anders uitzien.Zal eerder gekruist zijn denk ik.Op zich geen ramp want ze smaakte goed.
Ik heb ook een stel gekochte zaadjes.Volgend jaar eens een 2e poging mee wagen denken.Heb trouwens ook gekochte Caloro zaadjes,maar die lijken er samen met de Jalaro best veel op denk ik.Al zou de Caloro meer Hot Banana achtig moeten zijn.
Dat zijn inderdaad Numex Twilight.Heb toen het kouder werd alles maar van de planten gehaald die buiten stonden,dus zitten ook veel onrijpe Twilight tussen.Maakt dan weer wel een mooi plaatje met al die kleuren door elkaar.
Keer terug naar Kweekseizoen 2012
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten