Tom's kweekseizoen...

Re: Tom's kweekseizoen...

Berichtdoor donaldk » do nov 01, 2012 7:36 pm

Kun je in schuimblokken (oase) ook stekken, of is dat te dicht en moet je echt perse die duitse schuimblokjes hebben?
donaldk

Has thanked: 51 times
Been thanked: 591 times

Berichtdoor Billie » do nov 01, 2012 8:15 pm

Ik denk dat het daarin ook wel zal lukken, alleen doe ik het vooral omdat ik uiteindelijk verder ga met glaswol blokken die in mijn buizensysteem gestoken zullen worden...En deze plugs passen hierin ;)
Billie
Moderator

Has thanked: 806 times
Been thanked: 1471 times

Berichtdoor hydrobas » vr nov 02, 2012 8:47 am

donaldk schreef:Kun je in schuimblokken (oase) ook stekken, of is dat te dicht en moet je echt perse die duitse schuimblokjes hebben?

Dat gaat zeker. Er zijn speciaal voor stekken en zaaien oaseblokken op de markt. Enkele forumleden hebben hier al testen mee gedaan. Ik zelf heb ze gebruikt om te zaaien en er mee gestekt. Zie hier voor een filmpje dat ik er ooit over heb gemaakt.
"Next to jazz music, there is nothing that lifts the spirit and strengthens the soul more than a good bowl of chili."
hydrobas

Has thanked: 42 times
Been thanked: 66 times

Berichtdoor meatfreak » vr nov 02, 2012 4:33 pm

Zengrow schreef:
donaldk schreef:Kun je in schuimblokken (oase) ook stekken, of is dat te dicht en moet je echt perse die duitse schuimblokjes hebben?

Dat gaat zeker. Er zijn speciaal voor stekken en zaaien oaseblokken op de markt. Enkele forumleden hebben hier al testen mee gedaan. Ik zelf heb ze gebruikt om te zaaien en er mee gestekt. Zie hier voor een filmpje dat ik er ooit over heb gemaakt.

Die werkte hier ook prima, alleen moet ik het nog steeds met Oase proberen. Niet meer aan toegekomen :lol:
meatfreak

Has thanked: 1287 times
Been thanked: 1127 times

Berichtdoor donaldk » vr nov 02, 2012 8:04 pm

De Action heeft nu 3 blokken voor €0,87 (Belgie tot en met afgelopen woensdag). Maar is te ver om speciaal te gaan rijden, morgen red ik zowieso niet meer, dus hou het in mijn achterhoofd.
donaldk

Has thanked: 51 times
Been thanked: 591 times

Vorige

Keer terug naar Kweekseizoen 2012