anchillique's

Re: anchillique's

Berichtdoor Anchillique » zo apr 07, 2013 4:50 pm

donaldk schreef:Dit is niet het strengste forum wat betreft 'off-topic', maar je hebt gelijk. Overigens in mijn topic is off-topic altijd welkom;-), Anchillique is ook vrij relaxed, maar er zijn altijd mensen die er minder blij mee zijn.

Ik houd inderdaad wel van wat off-topic geklets, mochten mensen het minder leuk vinden dan hoor je da vanzelf
Anchillique

Has thanked: 157 times
Been thanked: 861 times

Berichtdoor Anchillique » zo apr 07, 2013 4:57 pm

Peperelfje schreef:Ik ben nieuw op het peper forum, je hebt al een keer op mijn vragen gereageerd. Ik ben heel erg onder de indruk van jouw kas en pepers. Ongelofelijk wat een soorten, wat een oogst en wat een prachtige foto's. Daar kan ik nog heel wat van leren. Ik heb een klein peperkasje, dus bij zal het allemaal in het klein gaan. Maar ik hoop toch ook eens mooie peperplanten te kunnen kweken. Maar.... ik zit nog in het stadium van de leerling en ik moet zeggen jij bent de meester in het gilde!

Dank voor de complimenten :b maar dat is misschien wat teveel eer. Aldoende leert men, ik ben er al jaren mee bezig, zou niet goed zijn als het dan nog niets was. hier op het forum zijn veel meer mensen die echt super bezig en zijn en ook ik nog veel van kan leren.
ik ben ook klein begonnen hoor. met zo een minikasje in de vensterbank en een minikasje van plastic van 1m bij 1m en in de tuin. gaande weg weet je steeds meer, ga je steeds verder en voor het weet heb je een kas op je dak met 100 planten en overal in je huis en tuin nog meer. ben benieuwd waar jij over enkele jaren staat met onze verslaving, want dat is het echt. en ik durf het best toe te geven, Ik droom er zomers zelfs van, en daar komen nog meer gekke ideeen van :D

Q
Anchillique

Berichtdoor Peperelfje » zo apr 07, 2013 7:18 pm

O je, mijn man vindt het al een obsessie worden. Ik vraag het nu nog even na, en hij zegt, bijna wel..... Maar, ik heb ook nog 200 m groententuin en 100 meter bloementuin en een tuintje achter het huis. En toch ook nog een baan van 32 uur en 4 kinderen, al zijn die wat groter. Dus.... of ik een echter peperfanaat ga worden, dat valt nog te bezien. Maar in het klein, ben ik er ook al blij mee en koester mijn eerste plantjes. In ieder geval fijn dat ik zoveel adviezen kan halen op het forum. De plantjes zijn na de goede adviezen in twee dagen al super gegroeid, blij dat ze uit hun gevangenis in de zon mochten denk ik... :h
Peperelfje

Has thanked: 5 times
Been thanked: 0 time

Berichtdoor Eugene » zo mei 18, 2014 7:43 am

Leuk en leerzaam om de jaren van anderen te volgen. Dit topic is (was) alleen al vanwege het geweldige fotowerk de moeite om te volgen. Duidelijk dat jullie meer hobby's hebben dan enkel de pepers.
Eugene

Has thanked: 508 times
Been thanked: 355 times

Berichtdoor Anchillique » zo mei 18, 2014 10:38 am

Eugene schreef:Leuk en leerzaam om de jaren van anderen te volgen. Dit topic is (was) alleen al vanwege het geweldige fotowerk de moeite om te volgen. Duidelijk dat jullie meer hobby's hebben dan enkel de pepers.

Thanx
Ik maak vooral dankbaar gebruik van de hobby van mijn man 8-) ;)
Anchillique

Vorige

Keer terug naar Kweekseizoen 2012