30% korting intratuin Deventer

Heb je een leuke aanbieding gezien? Post ze hier

30% korting intratuin Deventer

Berichtdoor dragon2 » zo okt 14, 2018 11:14 am

Vanaf nu 30% korting (was 20%) bij Intratuin Deventer vanwege de verhuizing naar het nieuwe pand. Deze 'oude' intratuin is nog open tot half december.

Nog aanwezige wellicht interessante zaken voor peper-kwekers: bloempotten, tuinkasjes, kweekkasjes, potgrond en tuinaarde.

Tuinkasjes, kweekkasjes, bbq spul, veel zaden, meststoffen, dierenspul enz zelfs 40-50% korting. Er stonden ook enkele grote plantenbakken met 70% korting.

Afbeelding
dragon2

Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Re: 30% korting intratuin Deventer

Berichtdoor donaldk » ma okt 15, 2018 12:48 pm

Volgens mij is de uitverkoop in Ter Aar (adverteerd van Amsterdam tot Leiden en ook nog wat naar Zuid en Noord) al geweest, tot 50% herinner ik mij de advertentie. Maar het loont dus bij alle tuincentra, die beginnen zich namelijk op Kerst voor te bereiden, dus schowroom moet leeg.

Blokker kweekkasjes enzovoorts is allemaal al weg. Ik kon het begin september niet meenemen, en bij andere vestiging een paar weken later hadden ze helemaal geen seizoens opruiming van tuin en en zomerspul meer. Hier had ik vorig jaar zomer nog twee elho kweekkasjes gekocht voor half geld,dus ze hebben het normaal wel. Aldi ahd dit jaar eigenlijk praktisch niets qua uitverkoop. En ik heb bij twee onderafdelingen/regio's gekeken.
donaldk

Has thanked: 61 times
Been thanked: 608 times

Keer terug naar Koopjeshoek