Goedkope peperzaden

Re: Goedkope peperzaden

Berichtdoor thezappa » di jul 12, 2016 1:51 pm

heb vorig jaar en dit jaar daar wel zaden besteld..prima planten van gehad en prima pepers
thezappa

Has thanked: 26 times
Been thanked: 184 times

Berichtdoor jchilli » wo jul 20, 2016 8:11 am

Bij AliExpress lijkt het heel erg aan de verkoper te liggen. Sommige zaadjes zijn precies wat ze adverteren en komen zelfs in mooie verpakkingen met plaatjes en instructies. Andere zijn een of ander vaag onkruid in ongemerkte zakjes. Voor 20 cent kan je best wat risico nemen dacht ik en als er iets anders uitkomt kan je altijd een dispute openen om je 2 duppies terug te krijgen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
jchilli

Has thanked: 85 times
Been thanked: 17 times

Berichtdoor barrymossel » wo jul 20, 2016 8:57 am

jchilli schreef:Bij AliExpress lijkt het heel erg aan de verkoper te liggen. Sommige zaadjes zijn precies wat ze adverteren en komen zelfs in mooie verpakkingen met plaatjes en instructies. Andere zijn een of ander vaag onkruid in ongemerkte zakjes. Voor 20 cent kan je best wat risico nemen dacht ik en als er iets anders uitkomt kan je altijd een dispute openen om je 2 duppies terug te krijgen.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat zeker niet om het geld, maar wel om de moeite die je erin steekt om zo'n plant groot te krijgen. Zeker wanneer je maar enkele planten hebt staan.

Ik bestel in ieder geval niets meer uit China. Sowieso kosten zaadjes in NL via peperzaden.nl of anchillique.nl ook geen vermogen.
barrymossel

Has thanked: 99 times
Been thanked: 171 times

Berichtdoor san pedro » do jul 21, 2016 9:14 am

Ik sponsor nu ook wel liever mensen van hier dan chinezen hoor, en inderdaad, 't is niet dat er hier astronomische bedragen dienen neergeteld worden voor peperzaden. Neem daarbij dat je na je eerste oogst zelf zaden kan verzamelen...
san pedro

Has thanked: 65 times
Been thanked: 82 times

Vorige

Keer terug naar Informatie over pepers