Zoals aangegeven in Nieuwe groepsaankoop a+b voeding ga ik deze keer de voeding maken. Om het wat overzichtelijker te houden heb ik dit topic aangemaakt. Ik zal deze later aanvullen met meer info over hoe je van de droge voeding bruikbare vloeibare voeding kan maken.
Wat krijg je?
Je krijgt 2 delen van een droge mix om voeding mee te maken. Hiermee kan je 5 liter A en 5 liter B mee maken. In totaal kan je hiermee 1000 liter voedingswater maken. Je moet zelf dus nog (demi)water toevoegen.
Hoe werkt het:
[... komt nog ...]
Dosering:
[... komt nog ...]
De kosten:
Je kunt 1 of meerdere pakketten voor 5 liter bestellen. Met een bestelling voor 5L kan je dus 5 liter A en 5 liter B maken, waarmee je in totaal 1000 liter voedingswater kunt maken. Bestel je 10L, dan kan je dus 10 liter A en 10 liter B maken voor 2000 liter voedingswater. Etc.
5L = € 26,95 (excl. verzendkosten)
10L = € 53,90 (excl. verzendkosten)
Verzendkosten:
Nederland: € 6,95
België: hier moet ik nog een goedkope methode voor vinden
Ophalen Eindhoven/Uden: gratis
Kiala bestaat niet meer, dus dat is helaas geen optie meer. Dit is overgenomen door UPS, dat zou eventueel een optie zijn wanneer mensen dat graag willen. Dit kost € 4,06.
Ook is er de optie om het te versturen naar een PostNL locatie, de kosten hiervan zijn € 5,95.
De verzending naar België werd voorheen met Kiala gedaan, dit is nu dus UPS geworden. Ik kan alleen zo snel de kosten hier niet van vinden, ik kom hier later op terug.
Planning:
[... komt nog ...]