Splitsing België-Nederland

Heb je een vraag over het forum? Stel ze hier

Splitsing België-Nederland

Berichtdoor LordPepper » ma nov 10, 2014 11:15 pm

Uit gebrek aan interesse of gewoon nog niet echt in to business is dit forum het beste nederlandstalige dat er bestaat. Ik ben er zeker van dat hier veel Belgen opzitten. Daarom onderstaande vraag:

Is het mogelijk bepaalde delen te splitsen zoals Koopjeshoek.
Het is praktisch onmogelijk om tussen de zoekertjes Belgische zoekertjes te vinden.

thx alvast :)
LordPepper

Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Splitsing België-Nederland

Berichtdoor Jan » ma nov 10, 2014 11:23 pm

amai. Wij maken geen onderscheid. NL of BE wat doet het ertoe. Hooguit een postzegel extra. :D
Ruillijst voor elk seizoen
Jan

Has thanked: 120 times
Been thanked: 286 times

Berichtdoor LordPepper » ma nov 10, 2014 11:26 pm

Ja zo kan het ook, maar soms is het goedkoper om het te komen halen. Ik woon dichtbij de grens, maar lijkt me gewoon iets praktischer. Bekijk het ook groter het kan nog meer Belgen aantrekken :p
LordPepper

Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Berichtdoor stan » ma nov 10, 2014 11:41 pm

Tsja wat kan ik na Jan nog zeggen :D. Zouden de Friet en Jan en Joke dan ook niet meer naar het DCF mogen ? maar naar het BCF moeten gaan of dat opstarten ? Nee hoop ik dan maar.

En het is maar een idee maar, je zou als je iets ziet ook eens bij de Nederlandse-forum-leden(of anders-om) kunnen vragen of ze het naar jou kunnen brengen(soms kan dat b.v door werk oid.)
stan

Has thanked: 664 times
Been thanked: 996 times

Berichtdoor Defriet » di nov 11, 2014 12:05 am

Ach als belg kan je op dit forum niks verkopen!
Die Hollanders willen alles voor niks :lol: :lol: :lol: :lol:

:p
Defriet

Has thanked: 304 times
Been thanked: 195 times

Berichtdoor Waaslander » di nov 11, 2014 9:35 am

LordPepper schreef:Ja zo kan het ook, maar soms is het goedkoper om het te komen halen. Ik woon dichtbij de grens, maar lijkt me gewoon iets praktischer. Bekijk het ook groter het kan nog meer Belgen aantrekken :p

Misschien moeten een groot deel van de forumleden leden gewoon consequenter zijn in het invullen van hun gegevens , ja ik en jij ook ? Ben het niet tegen gekomen dacht ik waar je het kan invullen ,zal even kijken deze avond maar bij sommige sta woonplaats bij hun gegevens en dat lijkt me meer te zeggen qua afstand dan land . Hier is zeeland ook dichter dan Belgische Limburg .

Omdat er bij velen woonplaats niet ingevuld is zou ik zelf niet weten wat verhouding Nederlanders/Belgen is. En vind ik ook niet belangrijk .
Waaslander

Has thanked: 62 times
Been thanked: 154 times

Berichtdoor Billie » di nov 11, 2014 4:55 pm

Belg of Nederlander...Wat maakt het uit. Het is hier, ongeacht van afkomst, toch een leuke bende!! :mrgreen:
Billie
Moderator

Has thanked: 806 times
Been thanked: 1470 times

Berichtdoor Anchillique » di nov 11, 2014 8:25 pm

Wat een geweldig leuk onderwerp hebben we weer met zijn allen gevonden om het over te hebben :lol: :lol:

De NL-BE discussie, daar zijn we het denk ik wel met zijn allen over eens, maar nu het andere stukje van de vraag: een splitsing in onderwerpen? Ik zoek me soms helemaal het schompes als ik iets wil terugzoeken. Ik weet dan dat iemand er iets over gezegt heeft maar kan het echt niet meer vinden. Hoe dit op te lossen zou ik ook echt niet weten maar dat hier heel veel nuttige info staat is een feit
Anchillique

Has thanked: 151 times
Been thanked: 854 times

Berichtdoor donaldk » wo nov 12, 2014 1:32 am

Koopjeshoek, is die er dan, formeel ja, maar praktisch niet. Ik heb een paar keer wat tips geplaatst, maar ik zie weinig voorbij komen.

Op een ander forum zie ik vaak zaken in de markt en dan zeggen ze niet waar het ding staat, kan dus Belgie zijn, of Groningen, of richting Duitse grens. Moeten we altijd vragen waar te bezichtigen/af te halen. Tja, aanbieders zijn makkelijk.

Voor de rest maakt locatie weinig verschil, al lijkt PTP leuker door bij mensen langs te gaan binnen kleine straal.

AnchilliQue, ik kan het vaak ook niet vinden, ook niet via 'site:' in google.
donaldk

Has thanked: 42 times
Been thanked: 533 times

Keer terug naar Forumhulp